Kontakt oss direkte på : +47 45 19 50 71
Din tid – Dine mål – Vår kompetanse
Våre kunder
Google Analytics er et kraftig analyseverktøy som tilbys av Google, designet for å hjelpe bedrifter med å forstå og optimalisere ytelsen til deres nettsted og digitale kampanjer. Ved å samle inn og analysere data om besøkende, trafikk, konverteringer og mer, gir Google Analytics verdifull innsikt som kan brukes til å ta informerte beslutninger og forbedre nettstedets effektivitet og brukeropplevelse.
Google Analytics en et kraftig og essensiel verktøy for å forstå yttelsen av nettstedet ditt. Det gir verdifull innsikt i traffik, brukeradferd og konverteringer. Dataen brukes for å forbedre nettsiden og spiller en sentral rolle i utviklingen av siden.
Med omfattende rapporter og analyseverktøy kan vi måle effekten av dine digitale kampanjer, identifisere trender over tid og justere strategier for å oppnå bedre resultater.
Ved å bruke innsikten fra Google Analytics kan bedrifter identifisere flaskehalser, feilsøke problemer og gjennomføre endringer som fører til en mer brukervennlig og konverterende nettstedopplevelse.
Med nøyaktige data og rapporter kan bedrifter ta informerte beslutninger om alt fra nettstedsdesign og innhold til markedsføringsstrategier og budsjettallokering.
Vi bruker data i Google analytics for å forbedre nettsiden din. Det jobbes kontinuerlig med å følge med traffikken, konverteringer og ytelse for å oppnå de beste resultater.
Besøkende- og trafikkanalyse • Konverteringssporing og målgruppesegmentering • Kampanjesporing og ROI-analyse
Når du jobber med oss vet du hvem du skal forholde deg til. Vi jobber for å få til målene vi setter sammen, og tilbyr forskjellige løsninger som kan bidra til vekst, synlighet og en bedre profil.
Jarko
Prosjektleder, utvikling,
support og markedsføring
Darko
Design, SEO, utvikling
og merkevarebygging
Ser du ikke et svar på det du lurer på, kan du alltid ringe og spørre oss direkte.
Google Analytics er et gratis verktøy som lar deg spore og analysere trafikken på nettstedet ditt. Det gir deg innsikt i hvordan besøkende interagerer med nettstedet ditt, hvilke sider de besøker, og hvor de kommer fra. Ved å bruke Google Analytics kan du optimalisere nettstedet ditt for bedre brukeropplevelse og høyere konverteringsrate.
Vi hjelper deg med å sette opp Google Analytics ved å integrere sporingstaggen på nettstedet ditt, konfigurere viktige innstillinger som målsporing og e-handelssporing, og sikre at dataene samles inn korrekt. Vi tilpasser også rapportene slik at du får den innsikten som er mest relevant for din virksomhet.
Google Analytics gir deg tilgang til en rekke data, inkludert antall besøkende, sidevisninger, gjennomsnittlig øktvarighet, trafikkilder, geografisk plassering av besøkende, demografi, enheter som brukes, og atferd på nettstedet. Dette hjelper deg med å forstå hvem dine besøkende er og hvordan de bruker nettstedet ditt.
Du kan bruke Google Analytics-data til å identifisere hvilke sider som presterer godt og hvilke som trenger forbedring. For eksempel kan du se hvilke sider som har lavere engasjementstid, eller med andre ord høy avvisningsrate, og optimalisere dem for bedre brukeropplevelse. Du kan også analysere trafikkilder for å se hvilke markedsføringskanaler som gir best resultater og justere strategien din deretter.
Vi gir deg veiledning i hvordan du tolker rapportene fra Google Analytics. Vi viser deg hvordan du kan analysere nøkkeltall som sidevisninger, brukeratferd, konverteringsrater, og trafikkilder. Vi tilbyr også tilpassede rapporter og innsikter som hjelper deg med å ta datadrevne beslutninger for å forbedre din digitale strategi.